Jesteś tutaj
Home > Sport i Turystyka > Powrót do formy po porodzie. Crossfitowa Mama.

Powrót do formy po porodzie. Crossfitowa Mama.

Powrót do formy po porodzie

   Chyba każda przyszła mama, jeszcze w ciąży, marzy o szybkim powrocie do formy po porodzie. Planuje wrócić do dawnych aktywności lub zacząć: biegać, chodzić na siłownię albo ćwiczyć w domu. Jednak w momencie kiedy na świecie pojawia się Mały Człowiek okazuje się, że znalezienie czasu i energii na aktywność fizyczną nie jest takie proste.

   Po pierwsze: jeśli po nieprzespanej nocy (czasem którejś z rzędu) ma się do wyboru czy w czasie, gdy Młode śpi robić brzuszki czy może się zdrzemnąć, to często brzuch może poczekać 😉 Po drugie: nawet jeśli wybierzesz brzuszki, to zwykle drzemki starczy na rozłożenie maty… Skąd wiedziało? Po trzecie nie każdy ma dosyć samozaparcia i wiedzy by ćwiczyć samemu. Fajnie jeśli masz babcię, ciocię czy nianię, które zostaną z Maluchem, żebyś mogła wyskoczyć na siłownię, ale to raczej opcja extra niż standard.

   Oczywiście można zabrać Malucha ze sobą. Z tym, że zwykłe zajęcia raczej odpadają. Ciężko wymagać od niemowlaka, żeby grzecznie leżał godzinę i podziwiał jak jego mama ćwiczy. Ciężko też wymagać od współćwiczących, żeby się cieszyli z dodatkowych atrakcji muzycznych w postaci płaczu Twojego dziecka. Instruktor też nie koniecznie musi być zachwycony, a i Ty sama nie koniecznie.

No to co robić? – bo nie ulega wątpliwości, że dobra forma w tym momencie przyda Ci się jak nigdy 😉
– iść na zajęcia dedykowane dla mam maluszków.

Takie zajęcia odbywają się od września w CrossFit Rzeszów. Są to pierwsze tego typu zajęcia w Rzeszowie, na które mamy mogą zabrać swoje maluchy. Jak to wygląda w praktyce? Mamy wylewają z siebie siódme poty, a maluszki grzecznie (mniej lub bardziej) sobie leżą / siedzą / raczkują … lub co tam jeszcze lubią, w specjalnie przygotowanej dla nich strefie. Mamy mają je cały czas na oku i w krytycznej sytuacji zawsze mogą podejść. Ponieważ są to zajęcia dla mam nikt nie ma pretensji, że dzieci płaczą, a Ty musisz przerwać trening.

   Sam trening, to dostosowany do możliwości mam crossfitowy WOD. Czyli jest szybko, intensywnie i ciekawie , ale spokojnie. Jeśli dopiero zaczynasz lub masz przeciwwskazania Ala (nasza Pani Trener) dopasuje go do Twoich możliwości. Dodatkowo uwielbia dzieci, więc jak trzeba, to i na ręce weźmie 😉

Kiedy? – Wtorek i czwartek, godz. 10:00 Gdzie? – CrossFit Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 15 Koszt: pierwsze zajęcia GRATIS

Joanna Moskal -crossfitowa mama

Foto: Piotr Kordyś, Blue Cherry Studio

Reklama



Podobne artykuły

Top
%d bloggers like this: